  • Data: 2007-04-29 18:44:44
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > Sądzę, że tak się to odbyło, ale rzecznik GE nie miał żednego wpływu na to
    > co znajdzie się w treści artykułu.
    > Jakby napisać artykuł rzetelnie, to wyszłoby na to, że klienci absolutnie
    > nie mają pojęcia co podpisali i nie byłoby taniej sensacji.
    > A tak zawsze można zmieszać bank z błotem.
    > Na miejscu GE zażądałbym sprostowania w Gazecie.

    Ale fakt jest faktem, że banki te karty wciskają jak leci i nie za
    bardzo martwią się czy klient zrozumie. Mój kolega kupował coś ostatnio
    kilka razy na raty i dostał kk Żagiel*. Jak mi opowiedział Pani
    zadzwoniła, coś tam mówiła, że pełno tam ubezpieczeń - nawet od
    bezrobocia. Zgodził się i jak dostał pierwszy rachunek to dobrze, że
    mnie podpytał bo też nie spłacił by kwoty minimalnej bo po prostu nie
    załapał. Wiem, że trzeba się samemu o siebie martwić i czytać co się
    podpisuje, tylko że w takich przypadkach działa trochę kwestia
    przyzwyczajenia. Spłaca się raty i wszystko jest jasne i proste, dostaje
    kredytobiorca ileś tam kwitków i co miesiąc do kasy. Dlatego nie dziwię
    się że z kk są takie kłopoty. Dla banku to jest rewelacja bo klient może
    się zadłużyć bez zbędnych formalności, które czasami mogą go zniechęcić,
    a dla klienta jak widać to czasami jest problem.

    * Karta jest cholernie droga bo czasami kosztuje ponad 8zł miesięcznie a
    jest to Visa Electron. Zdecydowanie nie polecam!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski