  • Data: 2007-04-29 21:26:38
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Ra" <...@s...pl> wrote in message
    news:4634f458$0$13177$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > nie oceniam samej oferty jako takiej. Ale skoro temat wzbudza kontrowersje
    > i trochę ludzi na forum gw załapało sie na karę więc oznacza to że gdzieś
    > jest błąd, a napewno na poziomie informowania klienta

    > można przyjąc że skoro ludzie są głupi to niech płacą, tylko że moim
    > odbiorze targetem ge jest grupa ludzi gorzej zarabiająca i często o 0
    > wiedzy o produktach finansowych, więc takie podejście świadczy źle o banku

    Jakie podejście świadczy źle o banku.
    Przecież bez problemu uznali im przedwczesne wpłaty i nienaliczyli żadnych
    opłat za brak wpłaty minimalnej.
    Ponawiam moje pytanie. Co niby bank ma dla nich jeszcze zrobić.
    Wysłać lektora do przeczytania treści umowy i regulaminu?
    Podejście banku chyba świadczy o nim jak najlepiej.

    > Jak brałem swój kred. hip. to nawet nie zajrzałem do oferty ge, generalnie
    > nie korzystam z banków wynalazków oraz banków, które "czekają" na
    > potknięcie klienta żeby łupnac mu karę

    W którym miejscu GE czeka na potknięcie klienta?