  • Data: 2007-11-21 12:15:46
    Temat: Re: GE Money - jaką macie marżę kredytu?
    Od: "Tomasz H." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekM napisał(a):

    > W CHF? Ja brałem kredyt w 2003 roku na podobną kwotę. Dostałem marżę
    > 3,35. W 2005 napisałem wniosek o zmniejszenie marży i zgodzili się na
    > 2,01. Tak mam do teraz i też noszę się z zamiarem kolejnego "wnioskowania".

    Czy to był GE Money?
    Pytam bo pseudofachowcy chyba nie znający życia odradzają mi składanie
    wniosku o obniżenie marży twierdząc, że "bank na to nie pójdzie" ;)
    Nie pójdzie to straci klienta. Proste. Przeżyję utratę ok 4000PLN na
    przewalutowaniu biorąc kredyt refinansowy, bo zależy mi na obniżeniu
    wysokości raty i tyle. Jeżeli nie wyjadę harować za granicę (decyzja
    jeszcze nie zapadła), to i tak spłacę mieszkanie będąc emerytem.

    Pozdrawiam
    Tomasz H.
    p...@i...pl