eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGE i BIKRe: GE i BIK
  • Data: 2005-08-03 16:33:55
    Temat: Re: GE i BIK
    Od: dw <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl"> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "Dart" <w...@w...pltousun> napisał w wiadomości
    > news:dcdusv$b4f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >> Własnie dzisiaj dowiedziałem się z infolinii GE (kredyty hipoteczne)
    >> że automatycznie przy opóźnieniach w spłacie nawet kilkudniowych
    >> umieszczają informacje o kliencie w BIK.
    >>
    >> Zdaje sie ze jest to niezgodne z ustawą gdzie wymagane jest uprzednie
    >> powiadomienie pisemne konsumenta o zamiarze umieszczenia jego danych w
    >> BIK i iunnymi warunkami ustawowymi.
    >>
    >> Czy ktoś ma podobne doświadczenia z GE ?
    >
    >
    > Mysle, ze to jest sciema. Czy 0 dni zaleglosci, czy 30 dni zaleglosci,
    > to jest ciagle ten sam status rachunku w BIK-u (normalny). Wiec chyba
    > nie bardzo da rade takie cos w BIK-u umiescic.... A powiadomienie
    > konsumenta nie jest chyba raczej konieczne, bo niby na jakiej podstawie
    > mialo by byc ?
    >
    > marekz

    Status w BIK bedzie normalny ale jednoczesnie jest taka pozycja jak
    "saldo" czy jakos tak i np. przy terminie splaty 30 dnia m-ca i
    braku srodkow do tego dnia wystapilo "saldo" nie zerowe na koniec
    miesiaca co onaczalo wlasnie te kilka dni opoznienia.

    Taka wlasnie mialem sytuacje w GE.

    Pozdrawiam

    dwr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1