    From: "RafałW" <r...@u...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE kredyt mieszkaniowy
    Date: Sat, 4 Mar 2006 08:25:50 +0100

    Witam grupowiczów po raz kolejny
    Chciałem wyjaśnić kilka rzeczy które tu wcześniej napisałem, a nie wygladają
    one tak różowo
    jak opisywałem. Otóż po wczorajszej wizycie w EXP oferta GE wyglada
    następująco:

    0%).

    nic z tych rzeczy :(
    2% prowizji jesli chcesz oproc. 2,8%
    1,5% prowizji jeśli chcesz oproc. 2,85%

    nic z tych rzeczy po raz 2-gi:
    1,2% kw. kredytu przez 1-szy rok spłaty
    niezlaeżnie czy załatwiasz przez EXP, czy Pana Boga (przepraszam za
    bluźnierstwo)

    Prawdopodobnie

    i jeszcze nie tak jak miało być (czy ja zostałem zle poinformowany
    poprzednim razem
    czy Pan moze mówił o ofercie całkiem innego Banku ? np. Nordea, której
    promocja skończyła się właśnie z koncem miesiąca)
    LIBOR3M+1,6 marża Banku, co przy dzisiejszym LIBORZE daje właśnie 2,8%

    to ok..

    to też nie tak - po kursach NBP mają szansę spłacać tylko ci wybrańcy,
    którzy zaciągna kredyt powyżej 500kPLN
    ja jestem płotką więc jestem zdany na kursy Banku

    to ok. bo zdjęcia robi Pani z EXP, a nie pracownik Banku

    Piszę Wam to wszystko bo może komuś to się przyda i stoi właśnie przed takim
    dylematem jak ja.
    Może przyczynię sie do tego że komuś bedzie lepiej i wybierze sobie lepszą
    ofertę.
    Moja sytuacja jest taka, że od EXP nie poznałem do tej pory innych ofert
    Banków ponieważ
    TEN bank jest najlepszy. Złożyłem wniosek do GE na warunkach jakie Wam
    opisałem - zobaczymy.
    To co możemy poczytać na stronach Banków to czysty marketing , 1,5% dla
    zwykłych ludzi jest nieosiągalne, ponieważ trzeba spełnić kilka wygórowanych
    warunków które przez zwykłego człeczka są nie do osiągnięcia.
    Pozostaje mi tylko jak napisał Szanowny Grupowicz Kret wziąć urlop 2 tyg. i
    jeździć od banku do banku i pokazywać im
    co udało mi sie u konkurencji załatwić. Nie mam przy tym pewności czy to
    zadziała przy dzisiejszym popycie na produkt jakim jest
    kr. hipoteczny.
    Pozdrawiam wszystkich dzięki za uwagi.. może któś zna lepszą ofertę Banku i
    załatwia w innym na lepszych warunkach
    Niech pisze i nie milczy .....

    --
    Rafał