  • Data: 2009-08-24 19:39:48
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" news:h6upn2$2adq$2@opal.icpnet.pl

    > A jak ktoś listu zwykłego nie dostanie (poczta nie wszystko doręcza) to
    > się przed 1.09 nie dowie?

    Też mnie to ciekawi. Osobiście dodam, że już jestem wkurzony. Zakładając, że
    ktoś nie czyta grupy to po otrzymaniu takiego listu na kilka dni przed
    planowaną zmianą TOiP idzie dostać wysokiego ciśnienia.

    > Dlaczego bank robi taką tajemnicę z nowej TOiP?

    Boją się reakcji klientów?
    Liczą, że wśród ich klientów jest wiele takich ciemniaków jak ja, którzy
    będą mieli cholerne obawy, czy konto likwidować, czy nie bo a nóż każą
    płacić... a tym samym klient jeszcze trochę u nas zostanie a przy okazji
    wraz z nim może zostaną jego pieniądze?