eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGETINONLINE - co za debil robil ten systemRe: GETINONLINE - co za debil robil ten system
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "sTav" <m...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ifi2oj$sir$1@inews.gazeta.pl> <ifijht$8i9$1@news.onet.pl>
    <ifikd5$m3v$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: GETINONLINE - co za debil robil ten system
    Date: Fri, 31 Dec 2010 15:01:06 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 39
    Message-ID: <4d1de227$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.212.206
    X-Trace: 1293804071 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2502 83.31.212.206:1137
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:543636
    [ ukryj nagłówki ]

    zlotowinfo wrote:
    > Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:ifijht$8i9$1@news.onet.pl...
    >>
    >> Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu> napisał w wiadomości
    >> news:ifi2oj$sir$1@inews.gazeta.pl...
    >>> Nie wiem czy osoby związane z getinem czytaja te grupe ale
    >>> jezeli tak to niech raczą zlecic naprawe ich systemu, a
    >>> konkretnie moment przelicania sald. Po zalogowaniu musze 3
    >>> krotnie (czasem po 2 kliknieciu reaguje) kliknąc na zakladke
    >>> konta by mi przeliczyl kase dostepna na koncie, jest to bardzo
    >>> uciazliwe jezeli tych przelewow przychodzi dziennie po kilka,
    >>
    >> Ty się ciesz że po kilku kliknięciach stany Ci się odświeżają.
    >>
    >> W Openie to przez ponad tydzień miały stare stany i klikanie nie
    >> pomagało. Dopiero telefon i odświeżenie profilu prze konsultanta
    >> pomogło.
    >>
    >
    > potwierdzam

    i ja.
    - a o debiliźmie twórcy tego nowego systemu transakcyjnego świadczy
    choćby paranoiczny system zabezpieczeń, - w rzeczywistości pogarszający
    *bezpieczeństwo* *klienta*. Nie wspomne już o interface z komunikatami w
    rodzaju: "pozostało 475 elementów do pobrania", przy każdej zmianie...
    Przy kilkudziesieciu klientach online i SSL3, potrzeba superkomputera i
    światłowodu żeby takie cos działało w miare szybko..


    --
    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1