  • Data: 2007-01-16 01:01:26
    Temat: Re: GIODO sprawdzi mBank
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 Jan 2007 22:40:57 +0100, S.T. napisał(a):

    > Pierwszy dotyczy zleceń przez telefon i nie ma nic wspólnego z HJ

    Kanał telefoniczny też był uważany na grupie za niewystarczająco
    zabezpieczony, ale mBank twierdził, że tak nie jest.
    Czekajmy, aż powtórzy sie to samo z eMax-Plusem.

    > Drugi dotyczył defraudacji przez pracownika.
    > Tu HJ też mogą nie wystarczyć, zwłaszcza przy zleceniach telefonicznych.

    Ja (i chyba większość grupowiczów) mam kanał telefoniczny zablokowany,
    jako zbyt niebezpieczny.

    > Poza tym HJ z eMax+ naprawdę nie są potrzebne,
    > w zupełności wystarczą przy przelewach poza rachunkami własnymi,

    Więc dlaczego HJ jest potrzebne do likwidacji lokaty?
    Do zatwierdzenia przelewu do US i ZUS?
    Do sprzedania j.u. F.I.?
    Do usunięcia przelewu zdefiniowanego?
    Do wycofania zleconego przelewu ?
    Jakiś dziwny brak konsekwencji ze strony banku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof