  • Data: 2011-07-04 21:12:56
    Temat: Re: GOL - brak możliwości przelewu
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:iut904$jth$1@inews.gazeta.pl...

    > To czeka Cię dużo stresów. Generalnie GOL nie jest zły, działa jak
    > większość
    > systemów na rynku typu eurobank, meritum, lukas, ale na pewno nie działa
    > tak
    > jak mBank - klik, klik i zrobione, tylko klik, wszystko nie działa, 5
    > minut
    > przerwy, klik, 10 minut nic nie działa, zrobione :)

    LOL ... dobre, ale niestety prawdziwe.
    Przerabialem juz rozne interfejsy bankowe i kazdy ma swoje +/-
    aktualnie zapoznaje BGZ i tam np. podoba mi sie mozliwosc
    ustawiania alarmow smsowych na okreslone zdarzenia
    - jednym z nich jest przypomnienie o wykonaniu
    niezbednych operacji bezgotowkowych karta :D