  • Data: 2009-09-04 20:57:09
    Temat: Re: GOLD GOLD GOLD
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > charlie ale wytlumacz nam jak chcesz robic te kokosy bo jak wiadomo jest
    > idealna korelacja ujemna miedzy dolarem a zlotem, przy zlocie po takiej
    > cenie
    > dolar kosztowalby MAX 2 zl a wiec 5000 zl za uncje kiedy jest to jakies
    > 2850 zl
    >
    > wiec max 75% zysku a moze i 50%, to ladny wynik ale w 2 lata to az nie
    > taki
    > szal zeby sie drzec na forum
    >
    > oczywiscie zdania nie zmieniam tzn dolar po 5 zl troche pozniej 2012-13,
    > juz
> [...]

    Nie do końca, w ciągu dwóch ostatnich dni mielismy bardzo silne
    rozkorelowanie w wyniku czego złoto podrożało o jakieś 6% w ZŁOTÓWKACH!
    Czyli jednocześnie drożało złoto i osłabiała się złotówka.
    Choć mam połowę oszczedności w metalach to średnio mnie to cieszy, bo to
    kolejny skok inflacyjny, cos jak dewaluacja wszystkich walut jednoczesnie.

    Pozdr,L.