  • Data: 2010-06-22 12:23:21
    Temat: Re: Gajowy juz wypelnia obietnice wyborcze
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "\n" <n...@m...xy> napisał w wiadomości
    news:4c20a8e1$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...

    > u młota czy raczej u kowadła?

    Nie wiem.
    Wychowałem sie w PRL na antyniemickich filmach, dochodzą poznane później
    antyrosyjskie i antyalianckie fakty.
    To wszystko we mnie siedzi mocno i pewnie jestem nieobiektywny, ale
    osobiście nie lubię ani młota ni kowadła.

    Nie mam pojęcia.
    Pisałem tylko o kryterium odległości i szczątków sensu, instynktu
    samoprzetrwania i zacowania gatunku.

    Jak nie ma innego wyjścia to jest poważny dylemat.
    Albo my z kimś albo wszyscy przeciw nam.
    W drugim przypadku czarno to widzę, w pierwszym są szanse.