  • Data: 2012-12-05 09:19:39
    Temat: Re: Gdzie ROR?
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 04 Dec 2012 18:06:46 +0100, <s...@g...com> wrote:

    > Jedynie w początkowej fazie zależało mi na interfejsie bialkowym.
    > Miałem wolne popołudnie więc stwierdziłem że warto obniżyć koszty życia
    > i jednocześnie pospacerować po bankowej-street Krakowie .
    > W tym momencie żona płaci 16,5 zł.

    Ale co to za chargeback 3% Ci zaproponowali w Aliorze placówkowym? Od
    jakich transakcji?
    Alior na swojej stronie opisuje tylko zwrot 1% od wszystkiego w koncie
    zakupowym, lecz od tego korzystniejsza jest KK Polbanku. Ewentualnie Alior
    proponuje kartę ze zwrotem 5% ale od bardzo nielicznych transakcji, np.
    teraz w grudniu zakupy w sklepach z zabawkami (w tym przypadku, jeśli coś
    można kupić w sklepie z zabawkami, to można tez kupić taniej na allegro i
    też dostać 5% zwrotu na Syncu).
    Gdyby Alior w placówkach miał jakąś ekstra ofertę, to podziel się
    wiadomością.

    Matt