  • Data: 2012-03-19 22:52:34
    Temat: Re: Gdzie i za ile
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Majka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jk78f3$1mr$1@inews.gazeta.pl...

    > A może poszukać czegoś innego? Kupić Euro - i sprzedać w pierwszych dniach
    > mistrzostw? Czy to dobry pomysł? Pewnie spread zje cały zysk, o ile ten w
    > ogole wystąpi...

    Tak z ciekawości... Dlaczego Euro miałoby wg Ciebie pójść w górę, a nie
    spaść w pierwszych dniach mistrzostw?

    Bo tak na chłopski rozum, to ja bym się podziewał, że cena spadnie. W końcu
    te miliony kibiców przywiezie kontenery papierków i będzie je chciało szybko
    zbywać na prawidłowy środek płatniczy... ;-) Podaż/popyt i te sprawy, teraz
    walutę obcą każdy może u nas kupić i to nie jest towar, o który ludzie będą
    się bić. ;-)