    From: fatso <f...@t...net>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Gdzie jest Waldek?
    Date: Wed, 22 Sep 2010 03:25:30 -0700 (PDT)

    On 22 Wrz, 10:00, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w wiadomosci

    > Idziesz z trendem. To latwe. Na fali trendu wielu wyplywa, ale niewielu
    > wyraznie mówi kiedy juz wchodzic nie nalezy bo rynek przegrzany.
    >
    > --
    > Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Znasz to powiedzenie?

    The trend is your friend
    until next bend

    Najgrubszy Zyd w swiecie, George Soros, gewaltowal niedawno ,ze ten
    wzrost zlota musi sie skonczyc spadkiem.
    Daje mi to solidne podparcie dla mojej tezy. Zreszta, jak wszyscy juz
    wiecie, ja gram nie na zlocie ale na srebrnych dzbanuszkach. Srebro od
    lat bylo wybuczana na Dworze Cadyka, ze niby nic nie warte. Zobaczymy
    co Cadyk teraz powie gdy zaczyna go fizycznie brakowac a JP Morgan nie
    moze juz grac w szulerni znaczonymi kartami.