  • Data: 2008-07-09 19:08:18
    Temat: Re: Gdzie karte kredytową
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret napisał(a):
    > Mi wystarczy. Miałem jakieś 120% zarobków miesięcznych netto,
    > podwyższyłem przez telefon bez żadnego "ale" do ponad 180%.

    No to nie wiem. Mi dali mniej niz 50% "na gebe", a pozniej (po prawie
    roku) jak im wyslalem zaswiadczenie o dochodach to tez mi limitu
    podniesc nie chcieli.

    Natomiast Multibank dal mi sama, KK z limitem taki jaki mnie interesowal
    i w bonusie kredyt odnawialny. Wszystko bez zaswiadczen czy nawet
    oswiadczen.

    Widac mamy rozne doswiadczenia z roznymi bankami.

    --
    Mithos