  • Data: 2003-06-22 22:39:25
    Temat: Re: Gdzie konto ? doradzcie pliz
    Od: "G." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wilczek wrote:
    > To bieda, bo np. MultiBank umozliwia przeniesienie kredytu z innego banku
    > tak, ze mozesz go miec "od razu". Ale majac stale miejsce zatrudnienia
    > moze uda Ci sie dostac KO od razu.

    a mozesz mi powiedziec na czym takie przeniesienie polega ?
    tzn. zalozmy ze mam KO w sa, zakladam konto w Multi i co ?
    przestaje mniec tam a zaczynam tu, mam tam i tu, tam likwiduje wogole
    konto czy jeszcze
    cos innego ?

    a przy okazji: czy karty Visa np VC (no albo MC) maja sie jakos do KO
    czy to calkiem odrebne sprawy i niezalezne od siebie kredyty ?

    pozdr.
    G.