  • Data: 2003-06-22 22:05:47
    Temat: Re: Gdzie konto ? doradzcie pliz
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy kolejnosc jest przypadkowa ? :) widzisz, wlasnie sprawdzam..tylko ze
    > oferty sa dla mnie (niezorientowanego prawie absolwenta, ktory wczesniej
    > byl zbyt zaczytany zeby zainteresowac sie swoimi "bankowymi interesami"
    > ;) porownywalne wiec liczylem na jakies ukierunkowanie

    Nie, nie jest przypadkowa :-) Choc np. Nordea w Krakowie to juz
    gorszy pomysl bo swoich bankomatow prawie nie maja a BZWBK tez
    nie ma tak duzo jak w Poznaniu czy Wroclawiu. Lukas jak dla mnie
    ma system internetowy nie do uzywania na codzien. BGZ jest
    najdrozsze (4pln/mc) ale w cenie jest token :-)

    Na tym polega problem, ze nie ma bankow idealnych dlatego tez
    gro ludzi na tym forum ma ich conajmniej kilka :-)
    3-4 to wlasciwie minimum :-))

    [...]
    > a) na obecnym koncie go nie mam, moglbym wystapic ale i tak zamierzam
    > sie przenies do innego banku

    To bieda, bo np. MultiBank umozliwia przeniesienie kredytu z innego banku
    tak, ze mozesz go miec "od razu". Ale majac stale miejsce zatrudnienia
    moze uda Ci sie dostac KO od razu. Podzwon popytaj. Mozesz zawezic
    liste to wymienionych wyzej bankow.

    > b) moj niejasny stosunek do sluzby wojskowej (problem absolwenta przez
    > wydaniem odpowiedniego zarzadzenia przez MON)
    > i tu pytanie: czy przy wniosku o taki kredyt wszedzie mnie o to zapytaja
    > ? czy moze w ktoryms banku nie zwracaja na to uwagi ?

    nie wiem ale powoli temat zaczyna mnie interesowac :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl