  • Data: 2008-09-26 16:12:33
    Temat: Re: Gdzie konto w GBP i dobry kurs?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <n...@m...mnie> napisał w wiadomości
    news:gbist9$1na$1@news.onet.pl...

    > Jestes pewny ze wynegocjowales do kursu kantorowego? Wlasnie sprawdzilem
    > pare tabel - kurs zakupu funta:
    > Getin: 4,0582
    > BRE: 4,1374
    > Najlepszy kantorowy (wg. strony kantory.pl): 4,22
    >
    > Jakos nie moge uwierzyc, ze mozna taka duza roznice (16 gr!) wynegocjowac.
    > A nawiasem mowiac oficjalny kurs Getinu jest zbojecki... a myslalem ze BRE
    > slabo placi...

    Jestem pewny, że wynegocjowałem kurs lepszy niż negocjowany kantorowy i to
    nie jeden raz. Przy czym ja w Getinie dokonuję transakcji zakupu walut, nie
    miałem jeszcze okazji im sprzedawać. Całkiem możliwe, że przy transakcji
    sprzedaży byłoby to niemożliwe, bowiem często kurs kantorowy ustawia się
    asymetrycznie w stosunku do kursu średniego z rynku międzybankowego.

    W sumie od Ciebie też mogę zakupić te GBP gdybyś się wybierał do krk albo
    jak ja będę w UK. :-)

    A oficjalny kurs Getinu jest dla babć, które przychodzą sprzedać 50 albo 100
    GBP - dziś taką nawet widziałem, a do kantoru się boją zaglądać.

    marekz