  • Data: 2010-02-09 09:19:06
    Temat: Re: Gdzie konto walutowe w EUR
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marvin" news:hkpu8b$gph$1@news.onet.pl

    > Mam konto walutowe w mbanku z kartą. Tak wiem, że to średni pomysł :)

    Mogło by być lepiej - to fakt niezaprzeczalny :)

    > Trzymałem je głownie dlatego aby kartą móc płacić lub kasę wybrać bez
    opłat,
    > ale po ostatniej wizycie w Hiszpanii okazało się, że w co trzeciej knajpie
    > nie dało się nią zapłacić, a w sklepach oprócz karty zawsze musiałem
    > pokazywać paszport. Męczące to jest.

    Nie mogłeś zapłacić w knajpkach bo?
    A co do pokazywania dokomunetów przy płatności kartą - taki już urok. Na
    pocieszenie dodam, że jak dłużej byś posiedział na jednym miejscu i robił
    często zakupy w danym sklepie to o okazywania dokumentów prosić nie będą :)

    > No i coraz bardziej doskwiera mi to, że to konto bez obsługi kasowej i
    > przelewów. Potrzebuję coś normalnego.

    Spoko Maroko - coś znajdziemy :)

    > Wiem ze temat jest wałkowany często, ale sytuacja się zmienia. Ostatnio w
    > WBK było konto darmowe z kartą darmową przy paru użyciach. Okazuje się ze
    > już cwaniaczkują i trzeba coś tam płacić.

    Poważnie? Z tego co pamiętam płaciło się tam stałą opłatę za kartę i nic po
    za tym (pomijam kwestie prowizji za wypłaty z bankomatów, przelewy itp.)

    > Wystarczy mi: obsługa kasowa plus karta do płatności bezgotówkowych. Jakby
    > były bankomaty za free byłoby super.

    Ze swojej strony polecam ING - rozstałem się z BZ WBK aby przejść do nich i
    póki co jest OK :) Trochę boli, że do rachunku jest wydawane Maestro a nie
    Mastercard ale jakoś da się przeżyć :)
    Bankomaty nie są za free :(