  • Data: 2004-06-15 16:15:51
    Temat: Re: Gdzie kredyt na działalność gospodarczą ?
    Od: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zaraz, zaraz - ryzyko dla tej trzeciej osoby jest to samo: jak
    > biznesmen nie spłaca, bank kładzie łapę na lokacie.
    twórca posta sam odpowiedział niżej... ale jak na mój gust, to
    ryzyko nie jest takie samo... osoba trzecia sama nie przeanalizuje
    tego na ile biznes plan jest realny a na ile nie... po prostu się na tym
    nie zna... jeśli Bank zaakceptuje, to jest to pewnie sygnał, że finansowany
    pomysł ma ręce i nogi... ryzyko dla pożyczającego istnieje zawsze

    natomiast najistotniejsze jest chyba to, że nasza bankowość posiada
    jeszcze pewna ułomność... coś co za granicą nie sprawiło by nikomu
    problemu u nas jest matrix`em... i jeszcze przez pewien czas to się
    nie zmieni... (mogę to potwierdzić częściowo z doświadczenia - wcześniej
    pracowałem w bankowości i mając podobny przypadek usłyszałem
    w Dep. że bez tony zaświadczeń, etc, Klient nie ma możliwości uzyskać
    nawet 50% wartości depozytu... bo przecież nie wiemy czy posiada
    zdolności go spłacić ;-))))))))))))))))))))

    hehe...