  • Data: 2006-01-10 13:53:43
    Temat: Re: Gdzie lokata 7000 zł. na 1 m ?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl

    Tak sobie kliknąłem i doklikałem się:
    http://prnews.pl/wesprzyj/

    a tam:
    "Dlaczego zwracamy się do Ciebie z taką prośbą?
    Przez ostatnie trzy lata PRNews.pl funkcjonował dzięki wsparciu swoich twórców i
    ich znajomych."

    To znaczy co? Te poprzednie moje (i nie tylko) dawne, drobne wpłaty, na Inteligo
    bodajże, nie dochodziły?
    Czy może czarna niewdzięczność? :-)
    No, chyba, że zaliczasz mnie do swoich "znajomych" :-)

    Tak mi się rewolucyjna czujność wyostrzyła po lekturze pisma z jednego pazernego
    banku :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek