  • Data: 2009-01-17 06:46:03
    Temat: Re: Gdzie moge przeniesc karte na 9,90%?
    Od: K <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > No to czemu pytasz na grupie, skoro twierdzisz, że masz taka ofertę?

    Pytam, bo z tej oferty już skorzystałem. Teraz chcę przenieść drugą kartę.

    > Ja twierdzę, że taka oferta obecnie nie istnieje.

    Na stronach Multibanku i Millenium są oferty przeniesienia karty i
    otrzymania 9,9%. Może to oferty tylko na papierze? Może nie tylko? Nie
    wiem. Nie widzę natomiast przeszkód aby i inne banki (których jeszcze
    nie znalazłem) dawały takie warunki.