eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie mozna uzyskac karte wypukłą bez zaświadczenia o dochodach ???Re: Gdzie mozna uzyskac karte wypukł? bez za?wiadczenia o dochodach ???
    From: Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie mozna uzyskac karte wypukł? bez za?wiadczenia o dochodach ???
    Date: Thu, 02 Dec 2004 15:35:56 +0100
    Sender: t...@r...pl

    On Wed, 1 Dec 2004 19:22:44 +0100, "TomekD"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Też jestem ciekaw, z tego co wiem:
    >- w MultiBank lokata jako zabezpiecznie
    >- w Lukas po 3 miesiącach regularnych wpływów

    Jak jest w Multibanku to nie wiem, ale deklaracje Lukasa są czystą
    fikcją.
    Konto mam tam kilka lat, od tego czasu środki wpływają regularnie,
    założonych kilka lokat, i od trzech mam ich Vise Classic.

    Miesiąc temu zachciało mi się zrezygnować z Visy , i wyrobić MC Onet
    (zresztą z o połowę mniejszym limitem).

    A oni,zadzwonili do firmy, dowiedzieli się że za 3 miesiące kończę
    pracę i z tego powodu wydali decyzję odmowną. Regularne wpływy,
    terminowe spłaty poprzedniej karty, długość posiadania konta, czy też
    lokaty w ich banku - nic nie miało znaczenia wobec braku posiadania
    papierka w stałym przypływie gotówki (choćby skromnych 500 zł)