eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie można wyrobić na firmę samą kartę do płatności w internecie? › Re: Gdzie można wyrobić na firmę samą kartę do płatności w internecie?
  • Data: 2008-07-16 19:53:10
    Temat: Re: Gdzie można wyrobić na firmę samą kartę do płatności w internecie?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Jul 2008 06:45:55 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    wrote:

    > No a jaki jest temat posta :)

    Rzeczywiście przegapiłem, choć wydaje mi się, że oferta Citi jest raczej
    skierowana do firm potrzebujących takich kart w ilościach "półhurtowych".
    Odniosłem wrażenie, że inicjatorowi chodzi tylko o jedną taką kartę.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki