  • 1. Data: 2008-07-14 14:43:39
    Temat: Gdzie można wyrobić na firmę samą kartę do płatności w internecie?
    Od: "arek" <r...@a...pl>

    Chcę wyrobić sobie firmową kartę płatniczą, bez ROR-u - samą kartę, żeby
    można było nią płacić w internecie. Nie potrzebuję kredytu, ew. 500 zł. Może
    być nawet karta przedpłacona. W jakim banku można to najszybciej załatwić?

  • 2. Data: 2008-07-14 16:10:36
    Od: WW3 <w...@O...pl>

    arek pisze:
> [...]
    > można było nią płacić w internecie. Nie potrzebuję kredytu, ew. 500 zł.
    > Może być nawet karta przedpłacona. W jakim banku można to najszybciej

    W banku ING od reki dostaniesz karta przedplacona mozna placic w
    internecie. Koszt pare zl.

    Pozdr

  • 3. Data: 2008-07-14 16:35:53
    Od: "arek" <r...@a...pl>

    > W banku ING od reki dostaniesz karta przedplacona mozna placic w
    > internecie. Koszt pare zl.

    Teoretycznie. W którym oddziale bym nie pytał, to oni nie mają, tylko
    przysyłają pocztą.
    Kiedyś już mi raz przysłali. A potem pół dnia drapali się po głowach, jak mi
    to podpiąć pod konto firmowe.
    A potem kolejny tydzień, jak uwidocznić ją w systemie online. Do dziś nie
    mogę z niej korzystać ...

  • 4. Data: 2008-07-14 16:54:17
    Od: WW3 <w...@O...pl>

    arek pisze:

> [...]
    > jak mi to podpiąć pod konto firmowe.
    > A potem kolejny tydzień, jak uwidocznić ją w systemie online. Do dziś

    Ok. Nastepna opcja - karta przedplacona BZ WBK. Tu juz na pewno
    dostaniesz od reki, koszt 15 PLN. Ale sa limity 3k max na karcie itp.
    Mozna placic wszedzie.

    Pozdr

  • 5. Data: 2008-07-14 16:59:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2008 16:43:39 +0200, arek napisał(a):

> [...]
    > być nawet karta przedpłacona. W jakim banku można to najszybciej załatwić?

    Karta money.pl z WBK, darmowa po 3 transakcjach, do tego dostajesz darmowe
    konto na ktore wplacasz srodki widoczne na karcie. U mnie od zamowienia
    karty przez www do momentu az juz wszystko dzialalo i odebralem karte z
    oddzialu blisko mnie minely 4 dni robocze.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2008-07-15 09:00:47
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    > można było nią płacić w internecie. Nie potrzebuję kredytu, ew. 500 zł.
    > Może być nawet karta przedpłacona. W jakim banku można to najszybciej

    Citi się ostatnio z jakimiś przedpłaconymi obnosi i afiszuje.

    Xenocide

  • 7. Data: 2008-07-15 14:35:37
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 15 Jul 2008 09:00:47 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    wrote:

    > Citi się ostatnio z jakimiś przedpłaconymi obnosi i afiszuje.

    Ale to są chyba tylko karty dla firm i instytucji.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2008-07-16 06:45:55
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 15 Jul 2008 16:35:37 +0200, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Ale to są chyba tylko karty dla firm i instytucji.

    No a jaki jest temat posta :)

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-07-16 19:53:10
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 16 Jul 2008 06:45:55 +0000 (UTC), Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    wrote:

    > No a jaki jest temat posta :)

    Rzeczywiście przegapiłem, choć wydaje mi się, że oferta Citi jest raczej
    skierowana do firm potrzebujących takich kart w ilościach "półhurtowych".
    Odniosłem wrażenie, że inicjatorowi chodzi tylko o jedną taką kartę.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki