  • Data: 2010-08-20 00:17:21
    Temat: Re: Gdzie na dziś najwyższe % depozytów?
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.08.2010 01:43, Tomasz Opalski wrote:

    > Michał, a testowałeś wirtualne procedury neoBanku w praktyce?
    > Tak przy pobieżnym przeglądnięciu oferty, zarówno przy zakładaniu neokonta,
    > a szczególnie lokaty z dzienną kapitalizacją, niezbędna jest wizyta w
    > oddziale.
    > Co zrobić, żeby założyć neoKONTO/Lokatę Codzienną?
    > Wystarczy, że przyjdziesz do dowolnej placówki naszego Banku z dowodem
    > osobistym (względnie nowym paszportem lub kartą stałego pobytu z wpisanym
    > numerem PESEL).
    > Bank ma głównie oddziały w miastach na zachodzie Polski Z Wawki to najbliżej
> [...]

    A tutaj https://adds.neobank.pl/neoKonto/neoKonto.wbs byłeś?
    Tu z kolei http://a.imageshack.us/img713/456/lokaty.jpg jest wrzuciłem
    listę lokat możliwych do założenia przez internet.

    Myślę, że neobank posiada całkiem rozsądną ofertę. Sporym minusem jest
    20 gr za SMS autoryzacyjny i 40 gr za sam przelew, ale w programie
    "Aktywni nie płacą" można łatwo nabić trochę punktów (np. założyć lokatę
    na minimalną kwotę i okres, dzięki którym można mieć 30-50 darmowych
    przelewów) - co z pewnością wystarczy, jeżeli konto będzie używane
    jedynie do zakładania lokat.