    From: "A...@g...com" <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie najkozystniej kredyt na 50tys zl?
    Date: 11 Jun 2006 09:24:59 -0700

    krzysztofc napisał(a):
    > Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj w SKOKStefczyka.
    1. Pytał o banki, SKOK Stefczyka nie jest bankiem.

    > Oprócz "zwykłych" pożyczek maja tam produkt
    > "Prestige Gold"
    A jeśli będzie się nazywał PLATINUM EXTRA SUPERSTAR to jeszcze
    bardziej będziesz polecał?

    > dla osób z dochodem ponad 2000pln
    Taaaka kasa... definitywnie powinni zmienić nazwę co najmniej na
    "Prestige Platinum"

    > dają do 80tys. bez poręczyciela.
    A to kapitalnie! Kolega pytał o najlepsze warunki, a tu mamy dwie
    fajne zalety:
    - bez poręczyciela
    - jest to "Prestige Gold" a nie "zwykła pożyczka"
    Wydaje mi się, że niektórych ludzi mogłoby jeszcze zainteresować
    inne, mniej ważne detale takie jak wysokość prowizji,
    oprocentowanie, koszty obowiązkowych ubezpieczeń, koszty bycia
    członkiem kasy, obowiązkowe składki członkowskie... może coś
    napiszesz na ten temat?