    From: Tomasz Trzeszkowski <t...@t...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie najtaniej przelew do USA ???
    Date: Sat, 06 Jul 2002 21:33:53 +0200

    januszek wrote:

> [...]
    [ cut ]

    >Podobno najtaniej i najszybciej oraz bez zbednych formalnosci jest
    >pojechac do Zgorzelca, przejsc do Georlitz, zajsc na Deutsche Post i
    >wyslac pieniadze w okienku na konto w USA.

    A tam to bez prowizji ?

    >W bankach w pl przelew zagraniczny to droga przez meke, musisz
    >przedstawic oryginal rachunku za jaki placisz, wypelnic ekstra druk a
    >do tego kurs bedzie delikatnie mowiac zbojecki :P

    Dla mnie ta męka to była konieczność oczekiwania w oddziale na wykonie
    przelewu do USA - nie można via Internet :(
    Żadnego rachunku nie przedstawiałem, proszę przelać tyle i tyle tam,
    poszło. Nawet nic sam nie wypisywałem.
    Kurs zbójecki ? ..... hmmm, 1:1 nie jest zbójeckie (konto w USD)
    Prowizja - miła Pani pobrała 1% i zastrzegła że może być więcej w
    przypadku gdy banki transferowe wezmą więcej,
    właśnie sprawdziłem stan konta, prowizja była 0,975% (ale kwota przelewu
    była większa)
    Aha, przelew z citka :)

    Tomek