  • Data: 2008-12-17 02:53:12
    Temat: Re: Gdzie "przechowac" pieniazki na mieszkanie ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebastian" ghlssi$53n$...@n...news.neostrada.pl

    > Z własnych doświadczeń i tego co było na grupie to różnie bywa.
    > Czasem uda się im uwinąć w 15 minut. Problemem jest ich system komputerowy.
    Wewnętrzny jest chyba równie dziadowski jak ten
    > internetowy. Pracownicy przed każdą operacją modlą się żeby się udało tym razem.
    Czasem się nie udaje :)

    > Na wszystko dostaje się papiery z pieczątkami i podpisami więc jest raczej
    bezpiecznie. Tylko, że może się trafić dzień, w którym
    > za cholerę nic im się nie udaje zrobić.

    Bezpiecznie i z pieczątkami. ;)
    Skorzystaj z ich bankomatów.
    Mnie chyba ani razu :) nie udało się ominięcie dziwności:

    -- Księgują kiedy chcą, nie wiedząc, co to online. ;)
    -- Czasami w bankomacie nie ma papieru, więc pokwitowania nie zabierzesz. :)
    -- Przedwczoraj bankomat pokazał mi ujemne saldo; w Polbanku nie ma debetów
    w ogóle!!! :) (mam pokwitrowanie z bankomatu)
    -- Bankomaty wędrują w czasie. Wystarczy pobrać kilka razy
    w tym samym, a okaże się, że wehikul czasu jest już
    ,,faktem dokonanym''... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'