    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie przelać kasę z mBanku na nową lokatę?
    Date: Thu, 8 Jan 2009 10:56:50 +0100

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gk4i4j$bg3$1@news.dialog.net.pl...

    > To jest oferta Open Finance, a nie Noble Banku, gdyż ten zakłada lokaty
    > bodaj od 200 tys. zł.

    Zobaczcie jaki to jest idealny przykład na to, że nie da się ignorowac
    średniego i niskiego segmentu klientów w PL.

    Noble spróbowało jakby to było gdyby ograniczyć się tylko do obsługi
    najwyższych segmentów i z podwiniętym ogonkiem musi sobie teraz podawać lewy
    łokieć przez prawe ramię. Ogólnie pomysł tworzenia nowej marki tylko dla
    najwyższych segmentów wydaje mi się dość ryzykowny. Warto było spróbować, bo
    to nigdy nie wiadomo co pokaże praktyka, ale może czas się już wycofać z tej
    dziwnej idei?

    Mam wrażenie, że bazą depozytową banku może być tylko segment średni i
    niski. A co obecnie na to mówi nauka o marketingu i pokrewne szacowne
    dziedziny? :-)

    marekz