  • Data: 2009-03-24 21:22:19
    Temat: Re: Gdzie przeniesc czesc produktow z mBanku?
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    jijomo pisze:
    [...]
    > Interesuja mnie nastepujace produkty:
    >
    > 1. Konto oszczednosciowe

    Polbank - 6%, wszystko free (jak sie założy razem z ROR) razem z kartami
    z najlepszymi przelicznikami ale żeby dostać się do pieniędzy przez
    internet to cud. Do spłacania karty w ostatniej chwili się nie nadaje.
    Lepiej ustalić na karcie termin spłaty kilka dni po wypłacie i spłacać z
    mBank. Ja spłacam kartę a co zostanie do Polbanku.

    > 2. Karta kredytowa

    Polbank Era albo Alior.

    > 3. Lokata

    Polbank teraz ma 7% na 4 miesiące i przy zerwaniu wcześniejszym można
    stracić niewiele. Jak już tam mamy konto oszczędnościowe to też wygodny
    dostęp do lokat. Tylko odział musi być gdzieś blisko bo internetowy
    system częściej leży niż działa.

    Sebastian