  • Data: 2006-08-09 17:23:12
    Temat: Re: Gdzie przeniesc karte kredytowa?
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian Kuczera wrote:
    > Ukradli mi zlota rybke z mBanku, musialem ja zastrzec - bank kaze
    > placic za wydanie nowej. Troche sie wkurzylem i postanowilem wziac
    > karte z innego banku. Ktory ma obecnie promocje wydania karty za
    > darmo tylko na podstawie wyciagow ze starej karty, bez zaswiadczen o
    > zarobkach i innych swistkow?

    W BZWBK wystarcza 3 ostatnie wyciągi i masz kartę ze zdjęciem i chipem
    (jeśli ze zdjęciem, to wniosek należy złożyć w banku). Gdy zaszedłem
    okazało się, że 0 wydanie, i jakieś inne 3x zero.
    PO różnych okresach promocyjnych wszystkie mają od 17 do 22 % więc nie
    przejmowałem się, że ta ma 22% - zawsze korzystam tylko z grace period.
    Leszek