  • Data: 2006-05-27 08:16:50
    Temat: Re: Gdzie szubko kredyt hipoteczny?
    Od: z...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Zdecydowanie nie w mBanku. Jestem tam klientem od 2003 roku, na koncie mam duże
    obroty, limit kredytowy 20.000 (od 2 lat spłacony w całości, ale jest), karta
    kredytowa, e-max+ itd. W lutym złożyłem wniosek o mplan hipoteczny (na
    300.000zł) i prawdę mówiąc specjalnie ich nie poganiałem, bo złożyłem w kilku
    bankach. Od ponad miesiąca dom już się buduje, GE wypłaciło już dwie transze
    kredytu, a w mbanku status wniosku jest następujący: "Informacje na temat
    wniosku nr xxx złożonego dnia 2006.02.26 17:19:38 - Twoje zgłoszenie zostało
    zarejestrowane w bazie wniosków mBanku." Kupa śmiechu z przewagą kupy...
    Myślałem, że jako stały klient dostanę przyzwoite warunki, ale nie dostałem
    żadnych. Z konta jestem w miarę zadowolony, chociaż obecnie otworzyłem e-pakiet
    w Fortisie i za 2-3 miesiące zobaczę co dalej... Natomiast jeżeli chodzi o
    prędkość działania mBanku - stanowczo odradzam.

    Pozdrawiam
    Zwolek