  • Data: 2002-08-21 12:24:36
    Temat: Re: Gdzie szybko 16000PLN
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ajvlbb$oof$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Witam,
    > potrzebuje 16.000PLN na 3 lata Sprawa pojawila sie dzisiaj i do soboty
    musze
    > miec kase.
    > Z góry odpadają wszystkie banki/firmy żądające poręczeń - nie chcę nikogo
    > wiązać.

    troche duzo jak bez poreczenia, ale mnie swoja szybkoscia zaskoczyl
    MultiBank - kredyt gotowkowy do 10 000 zl bez poreczycieli, wniosek w
    poniedzialek, wyplata kredytu w piatek,
    moze reszte w innym banku np. wspomnianym Citi, ale jak jest u nich z
    szybkoscia to nie wiem
    bez poreczycieli maja jeszcze kredyt gotowkowy w DB24, ale tylko do 5 000 i
    w Raiffesienie (do 60 000) ale nie wiem ile trwaja formalnosci

    Piotr