eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie tani i wygodny ROR bez bankowego tytułu egzekucyjnegoRe: Gdzie tani i wygodny ROR bez bankowego tytułu egzeku cyjnego
    From: d...@p...onet.pl (Adam S.)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie tani i wygodny ROR bez bankowego tytułu egzeku cyjnego
    Date: 12 Apr 2002 21:10:03 +0200

    > Mylisz się!!!
    >
    > Mam integrum w BGŻ bez tytułu egzekucyjnego. Swietne konto, ale niestety
    > jedyne.
    > Może ktoś bardziej konstruktywnie???

    Coz nie znam regulaminu BGZ ale w takim razie sami sobie utrudniaja zycie
    nie zadajac oswiadczenia o poddaniu sie egzekucji . Ich sprawa,
    Co do tanich iwygodnych poczytaj rankingi rorow pelno ich ostatnio wczesniej
    wyborcza, teraz rzepa cos tam znajdziesz dla siebie, ewentualnie poczytaj
    liste

    PS Tez nie podpisywalem osiadczenia ale ror zakladalem ladnych pare lat
    temu kiedy nie funkjonowal stosowny przepis prawa bankowego

    gren

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]