  • Data: 2009-02-13 10:30:13
    Temat: Re: Gdzie tania KK?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 18:05:55 +0100, Mithos napisał(a):
    > Ja mam darmowego Golda (Motokarta) na całe życie bez konieczności
    > robienia jakiegokolwiek obrotu. Wcześniej miałem Silvera ale podnieśli
    > limit i zaproponowali wymianę na Golda. Zgodziłem się ale tylko wtedy
    > kiedy wszystkie warunki (np dożywotnia darmowość) pozostaną takie jak na
    > Silverze. I zostały.

    Do mnie w końcu zadzwonili, ale z dosyć marną ofertą... Cofną opłatę za
    wydanie karty i następny rok też za darmo. Wziąłem, bo nie mam teraz czasu
    żeby latać po bankach i szukać nowej karty.

    Ale generalnie mam zamiar i tak ją wypowiedzieć, bo nie lubię kiedy muszę co
    chwila prosić bank o coś... tylko najpierw muszę wziąć coś w zamian
    - i teraz standardowe pytanie: co polecacie? :)

    Karta:
    - musi być autoryzowana podpisem, PIN najlepiej żeby nie istniał
    - bank musi sensownie podchodzić do reklamacji - najlepiej na takich
    warunkach jak citi ;)
    - bank powinien chętnie wydawać karty w zamian za inną kartę
    - rozsądne opłaty - najlepiej jeśli łatwo ich uniknąć
    - wysokie limity bez latania do banku z papierkami
    - mile widziane jakieś sensowne ubezpieczenia podróżne

    Istnieje coś takiego?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944