    From: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie trzymać drobną kasę?
    Date: Wed, 20 Apr 2011 22:58:01 +0000 (UTC)

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > SpeX sie spoznil - stary dobry (w waskim sensie) Polbank
    > upodabnia swoja oferte do swojego dziadoskiego interfesjsu.

    A brak możliwości bezprowizyjnych wypłat przelewem, nie napawa optymizmem.
    Szczególnie, że tu przypomina mi scenka rodzajowa rozgrywająca się w oddziale
    Polanku kiedy odbierałem KK. Wówczas jakaś staruszka desperowała przy okienku
    kasowym, że nie chcą jej wypłacić 200 PLN. Okazało się, że kasjerka odmówiła
    wypłaty, bo stwierdziła, że nie ma tyle w kasie. Nie miała słownie dwustu
    złotych w gotówce! Ciekawe jak sobie poradzą z obsługa kasową jak im zaczną
    śmigać kwoty po kilka czy kilkanaście tysięcy.