  • Data: 2010-05-19 13:07:59
    Temat: Re: Gdzie ulokować 700 kzł?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PF" <i...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ht0mr7$1ge$...@n...onet.pl...

    > Ale mnie interesują tylko lokaty. Bankowość prywatna za bardzo mi się nie
    > przyda. Myślę, że nie dostanę więcej niż 5,25% na zwyczajnej lokacie
    > rocznej. Samemu mogę chociażby wybrać lokaty bezbelkowe - tego chyba nie
    > zaproponują w private banking?

    A czy dopuszczasz możliwość inwestycji w polskie obligacje państwowe
    indeksowane do inflacji? Obecnie są chyba 4-latki COI oraz 10-latki EDO. Są
    też obligacje o oprocentowaniu opartym na WIBOR 6M (3-latki TZ).

    Jeśli głównym celem ulokowania tych środków ma być ochrona ich bieżącej
    wartości (przynajmniej z grubsza) no i ograniczasz się do inwestycji na
    terenie polskiego państwa, to oferta obligacji może nie jest czymś co
    należałoby od razu wykluczać, przynajmniej dla pewnej części środków.