  • Data: 2010-05-19 20:20:42
    Temat: Re: Gdzie ulokować 700 kzł?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Am 19.05.2010 21:06, kashmiri wrote:
    > Przemek<olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> dared to write:

    > Raczej nie, tutaj wszystko opiera się na magicznym słowie "paszport", bez którego
    tutaj nie warto wybierać się do żadnej instytucji. Ale poza tym obsługa jest dość
    sprawna (założenie konta + otrzymanie karty trwało u mnie 3 dni robocze - Bank of
    Georgia).

    A jak z wplaceniem / wyplaceniem pieniedzy, jak juz konto sie tam
    zalozy? Da sie przelac z / do Europy za jakies rozsadne pieniadze?

    No i najwazniejsze ;) - jest tam co pozwiedzac, jakby przez ~2 tygodnie
    wnetrze zadnego z bankow nie wzbudzalo zaufania?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org