  • Data: 2008-12-29 13:14:55
    Temat: Re: Gdzie ulokowac pieniadze ?
    Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Co myslicie o zakupie obecnie obligacji o stałym oprocentowaniu?
    W miarę płynne to to jest jakby co?

    -----

    > Ja myślę, że w obecnej sytuacji jeśli kasa może leżeć to trzeba brać lokaty na
    wysoki % i jak najdłuższe, bowiem wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, ze
    stopy będą lecieć w dół, co oznacza, że już wkrótce lokata obelkowana założona na rok
    wyjdzie lepiej niż nieobelkowana na 10-15 dni.