    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie wlozyc >80k PLN?
    Date: Thu, 11 Feb 2010 10:28:38 +0100

    "witrak()" news:hkv8qd$dl7$2@atlantis.news.neostrada.pl

    > Valdi, a jakie przepisy regulują prędkość wypłacania odszkodowań z
    > BFG gdy bank upadnie? I ile wnosi gwarantowany okres wypłaty ?
    > tydzień, 10 dni ? ;-)

    OK. Ale czy my nie przesadzamy z tą psychozą upadania banków?
    Nie raz i nie dwa mądrzy ludzie (i aby była jasność nie mam na myśli siebie
    he he he) nie tylko na tej grupie pisali, że ryzyko upadku jakiegoś banku w
    Polsce jest bliskie 0. Prędzej dojdzie do jego przejęcia przez inny podmiot
    bądź w wariancie mniej prawdopodobnym nacjonalizacji.
    Gdy bym miał się tak wszystkim przejmować to:
    1. nie płacił bym kartą bo mogą mnie okraść
    2. nie wyciągał bym pieniędzy z bankomatu bo mogą mnie okraść
    3. nie będę chodził na spacery bo może mnie auto puknąć na pasach
    4. nie wsiądę za kółko bo mogę mieć śmiertelny wypadek
    5. itp.

    Do OF wpakowałem ponad limit BFG i jakoś żyję - nie budzę się zalany potem
    każdego dnia w obawie o moje oszczędności, nie sprawdzam dzień w dzień czy
    jeszcze moje pieniądze są widoczne w podglądzie lokat itp. Ogólnie daję radę
    i jest mi z tym dobrze :)