eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Gdzie wyzej pisac skarge na bank?Re: Gdzie wyzej pisac skarge na bank?
  • Data: 2004-03-11 18:29:36
    Temat: Re: Gdzie wyzej pisac skarge na bank?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    news:0t4050a581i352an3e8%sal@hell.hell.pl...
    >
    > No jak to. I nie skomentowałeś nic odnośnie takiej sytuacji związanej z
    > kartą Citibanku?!
    >

    A coz tu komentowac? Trzeba znac szczegoly sytuacji zeby moc ja ocenic. To,
    ze klient sklada reklamacje nie jest rownoznaczne z tym, ze jest zasadna. Do
    rozstrzygania sporow sa powolane sady arbitrazowe i powszechne.
    IMHO moze sie zdarzyc, ze reklamacja nie zostala uznana z powodu jej
    nieumiejetnego napisania. Zlozenie prawidlowo uzasadnionej reklamacji
    powinno zawsze skutkowac jej uznaniem. Mi zdarzylo sie kiedys zlozyc
    reklamacje za pobranie oplaty za karte po prawie 2 latach [LG Petro Bank -
    wtedy jeszcze nie bylo w tym banku dostepu przez Internet] i nikt nie
    zakwestionowalmoich argumentow, pobrana oplate zwrocono wraz z ustawowymi
    odsetkami. Niedawno skladalem reklamacje za pobranie oplaty w mBanku
    [promocja 500K klientow, 500 kart], rowniez zostala rozstrzygnieta na moja
    korzysc, choc do konca z rozwiazania sprawy zadowolony nie jestem.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1