eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Gdzie wyzej pisac skarge na bank?Re: Gdzie wyzej pisac skarge na bank?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!uw.edu
    .pl!newsgate.cistron.nl!newscore.univie.ac.at!newsfeed01.chello.at!news.chello.
    at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <%t%3c.6019$_4.187@www.newsranger.com>
    <v...@4...com>
    <0t4050a581i352an3e8%sal@hell.hell.pl>
    Subject: Re: Gdzie wyzej pisac skarge na bank?
    Lines: 22
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <ke24c.41528$Or1.39418@news.chello.at>
    Date: Thu, 11 Mar 2004 18:29:36 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.51.85
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1079029776 62.179.51.85 (Thu, 11 Mar 2004 19:29:36 CET)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Mar 2004 19:29:36 CET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290256
    [ ukryj nagłówki ]

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    news:0t4050a581i352an3e8%sal@hell.hell.pl...
    >
    > No jak to. I nie skomentowałeś nic odnośnie takiej sytuacji związanej z
    > kartą Citibanku?!
    >

    A coz tu komentowac? Trzeba znac szczegoly sytuacji zeby moc ja ocenic. To,
    ze klient sklada reklamacje nie jest rownoznaczne z tym, ze jest zasadna. Do
    rozstrzygania sporow sa powolane sady arbitrazowe i powszechne.
    IMHO moze sie zdarzyc, ze reklamacja nie zostala uznana z powodu jej
    nieumiejetnego napisania. Zlozenie prawidlowo uzasadnionej reklamacji
    powinno zawsze skutkowac jej uznaniem. Mi zdarzylo sie kiedys zlozyc
    reklamacje za pobranie oplaty za karte po prawie 2 latach [LG Petro Bank -
    wtedy jeszcze nie bylo w tym banku dostepu przez Internet] i nikt nie
    zakwestionowalmoich argumentow, pobrana oplate zwrocono wraz z ustawowymi
    odsetkami. Niedawno skladalem reklamacje za pobranie oplaty w mBanku
    [promocja 500K klientow, 500 kart], rowniez zostala rozstrzygnieta na moja
    korzysc, choc do konca z rozwiazania sprawy zadowolony nie jestem.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1