  • Data: 2011-02-16 21:42:25
    Temat: Re: Gdzie zainwestować 200kpln?
    Od: Pytający <n...@j...istotne> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-16 22:38, RobertS pisze:

    > co to znaczy nie ryzykując b.dużo?

    to znaczy, że zakładając np. 5 letnią inwestycję wyjść z niej z zyskiem,
    a nie połową funduszy
    nie musi to być 50% zysk, wystarczy ok. 10% rocznie (średnio)

    docelowo ma to być inwestycja trwająca 10 lat, choć oczywiście nie
    koniecznie cały czas ta sama

    wiem wiem, jak chcesz pewnie, to kup obligacje :-)

    p.