eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - bardzo dluga konserwacjaRe: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
  • Data: 2014-11-11 10:55:52
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    www2 wrote:

    > Juz ruszylo. nice. ladny...

    Ja się niestety nie przekonam czy ładny, ponieważ okazało się że należy
    podpisać zupełnie nową umowę na bankowość elektroniczną. Jakby idioci z
    Getin Bank wspomnieli o tym wcześniej, to bym to wczoraj załatwił w
    oddziale.

    Tymczasem przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej wyskakuje opis:

    >>>
    W kolejnych krokach: zapoznasz się z regulaminem i umowami, dokonasz wyboru
    sposobu dostarczania wyciągów oraz wybierzesz zgody marketingowe. Powyższe
    kroki zaakceptujesz jednorazowym kodem autoryzacyjnym SMS.
    >>>

    Problem w tym, że aż do momemntu ekranu podsumowania, gdzie pojawia się info
    że mam podać kod przesłany SMS, nie ma dialogu na zgody marketingowe. W
    umowie którą akceptuję o typowych zgodach marketingowych ani słowa (umowa
    stanowi tylko że można mi słać SMSy autoryzacyjne i dotyczące umów
    produktów, czyli pewnie pod tym drugim hasłem kryje się agresywny marketing
    SMS).

    W każdym razie miała być aktualizacja zgód marketingowych i nie ma jej.

    --
    Wysłane z pola.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1