eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - bardzo dluga konserwacjaRe: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.ete
    rnal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Date: Thu, 13 Nov 2014 18:23:00 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 16
    Message-ID: <m42pd3$8cs$1@dont-email.me>
    References: <m3rjbe$e96$1@speranza.aioe.org>
    <6...@g...com>
    <m3slg9$ep9$1@speranza.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <m3smfh$hj3$1@speranza.aioe.org> <m3sokh$bkp$5@dont-email.me>
    <m404cj$lsr$1@dont-email.me> <m41uot$u6$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 13 Nov 2014 17:22:43 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="741b44bfeeab14b884228ea46ea2ba86"; logging-data="8604";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18ySEEg4t3Xfbho98QSdi5B"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <m41uot$u6$1@node1.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:I8KujqcunOJ4WopM/6oN3NZ382A=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:607039
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-11-13 10:48, Pete pisze:
    >
    > Też to swego czasu przechodziłem.
    > Jak nie masz kwitka od poleconego, to pozostaje tylko reklamacja.
    > U mnie jeszcze naliczali po 10PLN/miesiąc opłaty za prowadzenie rachunku.
    >
    > A dowiedziałem się, że nie zamknęli jak mnie dział windykacji zaczął
    > ścigać za 60PLN debetu na koncie.
    >

    U mnie na rachunku 0 bo był zamknięty aż do migracji. Mam podpisane
    przez pracownika w "oddziale" pismo więc pewnie to po prostu
    (standardowy) burdel w GNB. To był rachunek zmigrowany ze starego
    Allianza więc pewnie dlatego nie widzą wypowiedzenia w systemie. Ale to
    GNB a tam mam przeboje permanentne więc jakoś szczególnie ta sytuacja
    mnie nie dziwi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1