    From: "Valdi" <V...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank i rachunki walutowe?
    Date: Sat, 27 Feb 2010 21:42:12 +0100

    "Krzysztof" news:hmbvcc$1cgc$1@news2.ipartners.pl

    > Ze znanych mi bankow posiadajacych rachunki walutowe dla indywidualnych,
    > chyba tylko Getin nie wprowadzil dostepu przez internet do takich
    rachunkow.
    > Skad wynika takie zapoznienie tego banku w tej materii?

    odpowiedz moze i glupia, ale jednoczesnie prawdziwa - bo to jest Getin Bank.
    Tam czas sie zatrzymal, a szkoda bo darzylem ten bank jakis czas temu
    ogromna sympatia i mialem nadzieje na jego dynamiczny rozwój.
    Aby bylo weselej po polaczeniu Getin z Noble bankiem w obu podmiotach (mimo,
    ze stanowia jeden organizm) wszystko sobie przysiadlo na dupci... szkoda.
    Chyba czas aby góra pomyslala nad rozwodem bo obu bankom to chyba nie sluzy.