    From: "azot" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank na plus czy na minus
    Date: Wed, 4 Nov 2009 19:14:22 +0100

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hcsbl7$neh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam,
    >
    > Miałem dzisiaj telefon z tegoż pseudo banku z informacja że za kilka dni
    > kończą mi się lokaty i żebym nie zapomniał przyjść do oddziału w celu
    > odebrania gotówki po potem będzie opłata. I tu dla nich plus za
    > informowanie
    > o tym klientów.
    >
    > Z tym że ja lokaty zakładałem przez net więc w takim wypadku żadnych
    > opłat
    > nie może być i kasa sama spływa na konto. I za to minus bo sami nie wiedzą
    > jakie klient ma założone lokaty i jakie ma konto.

> [...]

    Zostało mi u nich chyba 10 złotych na rorze w e-getinie. Czekam az minie
    rok i oleje ich totalnie.
    Chyba sie przewieźli na tych opłatach karnych za zrywanie lokat nawet po
    jednym dniu po odnowieniu. Moja sąsiadka jak zobaczyła , ze ma taka klauzulę
    w umowie, to sie po prostu wściekła. Przypilnowała co do dnia
    trzymiesięcznego terminu iposzła zlikwidować nie zwracając nawet uwagi na
    oprocentowanie. Powiedziała im ,że mają złodziejskie metody i nie chce miec
    nic wspólnego z takim "bankiem".

    azot