  • Data: 2011-05-04 22:24:06
    Temat: Re: Getin - Lokata maja na 5,7% na 2 miesiące
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 04.05.2011 10:56, Papkin wrote:

    > tez czekam, chyba oferta jak na razie nie do pobicia i chce to zakladac
    > ale gdzie jakies dodatkowe informacje! Juz widze ze musza byc dwie
    > wizyty w placowce ale OK...

    http://www.depozyty.getinbank.pl/pdf/regulamin_Lokat
    a_Maja.pdf

    Ciekawy jest punkt IV.4.

    W przypadku założenia Lokat Maja niezgodnie z niniejszym Regulaminem
    (np. w kwocie wyższej niż 100 tys. zł lub nie stanowiącej nadwyżki ponad
    kwotę ulokowaną w Banku na dzień 27.04.2011 r.) Bank ma prawo, bez
    dodatkowego kontaktu z Uczestnikiem, obniżyć oprocentowanie środków
    ulokowanych niezgodnie z niniejszym Regulaminem tej lokaty/tych lokat,
    której/których założenie spowodowało przekroczenie limitu 100 tys. zł,
    do poziomu oprocentowania odpowiadającego oprocentowaniu jak dla
    produktu standardowego z codziennym rozliczaniem odsetek o terminie
    lokowania 2 miesiące.

    Liczą na to, że ktoś się pomyli przy zakładaniu? Poza tym nie jest dla
    mnie jasne, co się stanie jeśli w trakcie trwania lokat łączna ich suma
    przekroczy 100k zł (trzeba pamiętać, że odsetki kapitalizowane są
    codziennie!).