  • Data: 2010-07-01 20:54:35
    Temat: Re: Getin Noble Bank a promocja Max Rata NBP !!!!!!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10-07-01 22:00, Piona wrote:
    > Czyli nie dość, że zarobią na spredach dwukrotnie (!!!) to do tego
    > opłata 4,95% to czyste złodziejstwo.
    > Bo jak mam do spłaty 72 500 CHF x 4,95 % = 3588 CHF *3,15 = 11 302 zł !!!
    >
    > No chyba, że coś źle liczę.
    > Piszę, żeby Was ostrzec bo wg mnie to czyste złodziejstwo.
    > Nie wiem, może gdzieś to zgłosić? Ale pewnie przygotowali to dobrze, że
    > nikt się nie przyczepi.
    > piona

    No wiesz - plotki po rynku chodza ze przy poprzednim piku CHfa,
    najlepszy doradca Opena zarobil 1 mln zlotych prowizji namawiajac do
    tego. Ale to tylko takie plotki ze starych czasow, ktore powtarzam z
    prnewsa, na ktorym sie to ukazalo kiedys.

    Zawsze mozesz napisac, zeby oferte przeswietlil Maciek Samcik z GW
    (samcik.blox.pl). Maciek jest postrachem bankowcow i ewidentnie dosc
    czesto o Getinie pisze. O PKO Banku Polskim tez (i tutaj pisze niestety).

    --
    http://macierzynski.blip.pl/